8 Eylül 2010 Çarşamba

Özlemişim...


Kişisel yazılar yazmayı özlemişim. Diğer blog sayfamda kişiselden ziyade eğitimim ve kişisel gelişimim ile ilgili yazılar yazıyorum. Başka yazdığım bloglar da var ancak burada bunları sıralayıp canınızı sıkmak istemem.

Bu günlüğü açma sebebime gelince... Lise yıllarımda ve üniversiteye geçtiğimde bir blog sayfam vardı, içimi döküp rahatladığım bir alandı benim için. Kapandığında benim için uzun olan bir süre yazamadım. Hep içime attım ühüüü :P Sonra kendime ait alan adını alınca alt domaine blog açtım. Baktım kişisel gidince olmuyor biraz mesleğime yönelik yazayım dedim. Kitle de oluşmaya başlayınca çok kişisel şeyler yazamadığımı farkettim. Okuyucularıma karşı bir sorumluluğum vardı ve bunun baskısı üzerimdeyken kendi kişisel saçmalıklarımla onların canının sıkılmasını istemezdim. Günden güne azalttığım kişisel yazılara(en azından mesleğim ile alakasız konulara) değinmeme kararı aldım. Ancak içimdeki yazma dürtüsü Kişisel Blog Yazıları için ayrı bir blog açmaya yöneltti beni. Ve an itibari ile açmış bulunmaktayım efenim. Şimdilik bu kadar. Aklıma estikçe yazarım buraya artık. Zaman ayırdığınız için teşekkürler.
İyi bayramlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder